Naliczenia płatności za powtarzane w semestrze 2022L zajęcia dydaktyczne z semestru 2021L
Drodzy Studenci!
Prosimy o zapoznanie się z terminarzem naliczeń płatności za powtarzanie zajęć dydaktycznych z semestru 2021L w semestrze 2022L.
Więcej informacji w rozwinięciu wiadomości i w zakładce Studia->Płatności.
W dniu 9 marca 2022r. na kontach Studentów w USOSweb (zakładka: "Naliczenia oczekujące") zostaną zaktualizowane dane o naliczeniach za powtarzane w semestrze 2022L zajęcia dydaktyczne z semestru 2021L.
W procedurze naliczeń i realizacji płatności za powtarzane zajęcia obowiązują następujące nieprzekraczalne terminy:
Do 18.03.2022r.:
należy zgłaszać błędy w naliczeniach widocznych w USOSweb: osobiście, telefonicznie lub mailowo do Dziekanatu I stopnia (pok. 178, e-mail: anna.lewczuk@pw.edu.pl, tel.: 22 234 64 53);
w uzasadnionych przypadkach Studenci mogą skierować podanie o częściowe umorzenie płatności - podania należy adresować do Prodziekana ds. Studenckich i składać do Przewodniczącej WRS WIChiP (e-mail: zuzanna.jozwik.stud@pw.edu.pl) celem opiniowania zasadności podania.
Uwaga!
Bardzo ważne jest by do 18.03.2022r. wszyscy Studenci dokładnie sprawdzili naliczenia i zgłaszali ewentualne korekty naliczeń. Po 18.03 br. naliczone kwoty zostaną zaksięgowane do systemu SAP i ich usunięcie/poprawienie będzie bardzo utrudnione i będzie wymagało dodatkowych działań ze strony Studentów.
Do 23.03.2022r.:
- należy uiścić opłaty - jest to ostateczny termin płatności za powtarzane zajęcia, a niedotrzymanie tego terminu automatycznie wszczyna procedurę skreślenia danej osoby z listy studentów.