Naliczenia płatności za powtarzane w semestrze 2022L zajęcia dydaktyczne z semestru 2021L

Drodzy Studenci!

Prosimy o zapoznanie się z terminarzem naliczeń płatności za powtarzanie zajęć dydaktycznych z semestru 2021L w semestrze 2022L.

Więcej informacji w rozwinięciu wiadomości i w zakładce Studia->Płatności.

W dniu 9 marca 2022r. na kontach Studentów w USOSweb (zakładka: "Naliczenia oczekujące") zostaną zaktualizowane dane o naliczeniach za powtarzane w semestrze 2022L zajęcia dydaktyczne z semestru 2021L. 

W procedurze naliczeń i realizacji płatności za powtarzane zajęcia obowiązują następujące nieprzekraczalne terminy: 

Do 18.03.2022r.:

należy zgłaszać błędy w naliczeniach widocznych w USOSweb: osobiście, telefonicznie lub mailowo do Dziekanatu I stopnia (pok. 178, e-mail: anna.lewczuk@pw.edu.pl, tel.: 22 234 64 53);

w uzasadnionych przypadkach Studenci mogą skierować podanie o częściowe umorzenie płatności - podania należy adresować do Prodziekana ds. Studenckich i składać do Przewodniczącej WRS WIChiP (e-mail: zuzanna.jozwik.stud@pw.edu.pl) celem opiniowania zasadności podania. 
Uwaga! 
Bardzo ważne jest by do 18.03.2022r. wszyscy Studenci dokładnie sprawdzili naliczenia i zgłaszali ewentualne korekty naliczeń. Po 18.03 br. naliczone kwoty zostaną zaksięgowane do systemu SAP i ich usunięcie/poprawienie będzie bardzo utrudnione i będzie wymagało dodatkowych działań ze strony Studentów.

Do 23.03.2022r.: 

  • należy uiścić opłaty - jest to ostateczny termin płatności za powtarzane zajęcia, a niedotrzymanie tego terminu automatycznie wszczyna procedurę skreślenia danej osoby z listy studentów.